Usein kysytyt kysymykset Cool Bet
Miten saan uuden salasanan?
Klikkaa “Unohditko salasanasi?” painiketta kirjautumisikkunassa. Lähetämme sinulle linkin pelitilille rekisteröityyn sähköpostiin salasanan uusimista varten. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai chatissa, autamme sinua mielellämme.
Miten toimin jos olen unohtanut käyttäjätunnuksen?
Ota yhteyttä Cool Bet asiakaspalveluumme sähköpostin tai chatin välityksellä ja autamme sinua mielellämme.
Voinko avata useamman kuin yhden pelitilin Coolbetille?
Et voi. Lisenssimme ehtojen mukaisesti käyttäjällä voi olla vain yksi pelitili.
Mistä tiedän olenko jo avannut teille pelitilin?
Mikäli epäilet että olet jo aiemmin rekisteröinyt pelitilin Cool Bet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tarkistamme asian. Tällä tavoin vältät mahdollisen tuplapelitilin sulkemisen.
Mitä teen jos tilitietoni ovat virheelliset?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostin tai chatin välityksellä mikäli huomaat tilitiedoissasi virheitä joita et pysty muokkaamaan tilin asetuksista.
Kuinka poistan tilini?
Katso kohta 2.5, jossa kerrotaan tilin sulkemisesta. Jos päätät sulkea tilisi pysyvästi, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme ja kerro heille miksi haluat sulkea tilisi pysyvästi. Henkilökohtaiset tietosi poistetaan kaikista yhteydenottokanavistamme 72 tunnin kuluessa, eikä tietojasi käytetä enää asiakkaiden profilointiin tai prosessointiin.
Noudattaaksemme lakisääteisiä velvoitteitamme säilytämme henkilötietojasi myös sen jälkeen, kun tilisi on suljettu. Henkilötiedot poistetaan lopullisesti 5 vuoden kuluttua siitä hetkestä, kun tilisi on suljettu. Näillä toimilla noudatamme Rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämisen sääntöjä (Implementing Procedures, FIAU Malta, luku 5).
Jos tilisi suljetaan sisäisen riskinhallintamme vuoksi (turvallisuussyyt, petos, käyttöehtojen rikkominen tai loppukäyttäjän mahdollinen haitallinen käyttäytyminen), joitakin henkilötietojasi voidaan säilyttää 10 vuotta.
Noudattaaksemme lakisääteisiä velvoitteitamme säilytämme henkilötietojasi myös sen jälkeen, kun tilisi on suljettu. Henkilötiedot poistetaan lopullisesti 5 vuoden kuluttua siitä hetkestä, kun tilisi on suljettu. Näillä toimilla noudatamme Rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämisen sääntöjä (Implementing Procedures, FIAU Malta, luku 5).
Jos tilisi suljetaan sisäisen riskinhallintamme vuoksi (turvallisuussyyt, petos, käyttöehtojen rikkominen tai loppukäyttäjän mahdollinen haitallinen käyttäytyminen), joitakin henkilötietojasi voidaan säilyttää 10 vuotta.
Voinko sulkea tilini määräaikaisesti?
Voit sulkea Vedonlyönnin ja/tai Kasinon määräaikaisesti. Tämän voit tehdä kirjautumalla tilillesi ja valitsemalla ‘Vastuullinen pelaaminen’ joka löytyy ‘Tili’ -osion alta. Mikäli haluat sulkea koko tilisi tai sulkiessasi vedonlyöntiä tai Kasinoa haluamaasi aikarajaa ei ole tarjolla, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.